Пазарни изследвания

Вярната, достатъчна и актуална пазарна информация е предпоставка за ефективен маркетинг

Този тип изследвания имат за цел да измерят и анализират максимално точно потребителските навици и нагласи на Вашите настоящи и потенциални клиенти:

-видове клиенти според различни критерии (възраст, пол, соц. статус, местожителство, професия, доходи);

-честота на покупките;

-типове потребление;

-предпочитания ;

- потребителска удовлетвореност и лоялност;

 

Тази информация е от изключително значение при разработването или подобряването на маркетинга на фирмата.

СВЪРЖИ СЕ С НАС

град София
бул. "Димитър Петков" 69, ет. 2, офис 1

+ 359 2 427 00 09

office@inmarketing.bg

© 2017 In Marketing LTD. Последвай ни в социалните мрежи:
Продукт на